BergensBowl Forum Index BergensBowl
Forum for BergensBowl Blood Bowl-liga

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ønskeliste og bugs
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    BergensBowl Forum Index -> Nettsidene
View previous topic :: View next topic  
Author Message
OleM
Star Player

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 7:19    Post subject: Reply with quote

Lurte på en ting.
Når man velger å se på et lag f.eks klikker på våren 2010 og velger Lønborg så ser man stats siden til laget samt hvem de har spilt mot.
Er det mulig å få inn en link til matchene. Det står jo hvem man har spilt mot, men må lete igjennom alle spilte kamper (på høyresiden) for å finne akkurat den spesifikke kampens stats.

Håper du forstår.
Back to top
View user's profile Send private message
Sralialo
Super-Star

PostPosted: Sat Mar 06, 2010 14:03    Post subject: Reply with quote

Er det mulig å inkludere navnet på treneren i kampreferatene? Det er jo forholdsvis mange lag nå, og det dukker rett som det er opp kmaper med lag som jeg ikke umiddelbart vet hvem som trener. Da hadde det vært ganske digg å slippe å måtte klikke seg inn på laget for å sjekke hvem sitt lag det er.
Back to top
Rune
Site Admin

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 13:38    Post subject: Reply with quote

Begge disse forslagene er veldig gode. Skal sette dem på lista...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Odin
Super-Star

PostPosted: Fri Jun 18, 2010 0:31    Post subject: Reply with quote

Vi begynner å bli ganske mange lag i Friturnering etter hvert, og veldig mange av lagene som ligger nederst er inaktive. Både fordi de har trukket seg tilbake og aldri kommer til å spille mer (type Useless Twats), de har gjort det så dårlig at treneren deres har bestemt seg for å starte fresh med nytt lag av samme rase, eller har sluttet å spille mer eller mindre permanent av forskjellige andre grunner.

Så, det jeg foreslår er å lage en ny "turnering" som egentlig ikke er en turnering men bare en "pool" av inaktive lag. Jeg har tenkt litt på hva kriteriene for inaktive lag skal være, og jeg har kommet frem til at en grei løsning kan være at lag som har under 100 friturneringspoeng automatisk øverføres til "Pensjonerte Lag"-listen. Hvorfor akkurat 100 poeng? Fordi det per poengsystemet er umulig å havne på under 100 poeng så lenge man har spilt en friturneringskamp i løpet av sesongen. Man bør også selvfølgelig kunne få plassert laget sitt der ved forespørsel, og hvis for eksempel Ronny får lyst til å spille med Furulunden igjen, er det bare å melde det på friturnering, og ta det "out of retirement".
Back to top
Bjørnar
Star Player

PostPosted: Fri Jun 18, 2010 8:09    Post subject: Reply with quote

seconded!
Back to top
tafta
Legend

PostPosted: Fri Jun 18, 2010 9:42    Post subject: Reply with quote

Eg og tykkjer ei opprensking av Friturneringa er på sin plass, og det at alle lag som har under 100 poeng etter ein sesong blir overført til ein skjult 'Pensjonerte lag'-serien tykkjer eg er ein god ide. Det vil per dags dat ta vekk over 40 lag og gjere det mykje meir oversiktleg. Så kan alle som har lag med mindre 100 poeng og ynskje å spele med dei overføre dei tilbake to Friturneringa etter behov.

Ein ting til er vel att det kanskje fortsatt er behov for å redusere poengmengda til alle Pensjonerte lag etter kvar Fri Turneringssesong på lik linje med Fri Turneringslaga. Ikkje akkurat store poengsummane det gjeld, men viss laget kjem attende så bør vel poengsummen vere rett.

Eit alternativ viss det er vanskeleg å fjerne lag i Fri Turneringa er vel å berre vise alle lag over 100 poeng i tabellen. Det er vel enklare å få til vil eg tru. Alle laga vil vere med i Fri Turneringa endå, men kun lag med over 100 poeng vil visast på tabellen. Det vil ikkje vere noko hindring for folk å spele med laget sitt sjølv om det ikkje visast på tabellen. Ein kan kanskje ha det slik at Fri Turnerings datane står på lagets heimeside så det er mogeleg å sjå det der iallefall for lageigaren.

Hellar eigentleg mot det siste alternatived med å berre skjule lag under 100 poeng.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Odin
Super-Star

PostPosted: Sun Jun 20, 2010 22:19    Post subject: Reply with quote

En ting til som jeg har vært litt frem og tilbake på om egentlig trengs men som jeg har landet på at jeg savner: Skulle likt å se en datomerking på når kampene ble spilt på lagoversiktene.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    BergensBowl Forum Index -> Nettsidene All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum